frindz4ever.com
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

just give us a chance and we'll see what happens for romance

HomeLatest imagesRegisterLog in

nokat nokat nokat ya gama3a 5osho shofo el nokat :D

Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin
Admin

nokat nokat nokat ya gama3a 5osho shofo el nokat :D Empty
PostSubject: nokat nokat nokat ya gama3a 5osho shofo el nokat :D   nokat nokat nokat ya gama3a 5osho shofo el nokat :D Icon_minitimeMon Sep 15, 2008 8:29 pm

مرة دكتور عيون ماشى ف الشارع بيبص لقى الاشارة حمرة نزل حطلها قطرة
...................................................................................................
واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى خمسميه... أخونا مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى ميه وتسعة وتسعين ...كبس عليه النوم … قـام جري غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد

..........................................................................................................

مرة واحد محشش لقي كنز قال: كويس فاضل الخريطة!!

......................................................................................................

مره اتنين مجانين اتفقوا انهم يهربوا من المستشفى واحد قال للتانى لو لاقينا الصور عالى هنهده لو لاقيناه واطى هنط من فوقيه التانى قاله ماشى راحوا مالاقوش صور خالص قالوا يخساره المهمه فشلت

.................................................................................................

مره قرية كلها أغبيا كان فيها حفره كل يوم واحد يقع فيها عملوا مجلس علشان يشوفوا حل للحفره دي قام واحد وقال يا جماعه احنا نحط عربية اسعاف جنب الحفره علشان المصابين يتنقلوا بسرعه قام التاني قال احنا نبني مستشفى جنب الحفره علشان يتنقلوا أسرع قام التالت قالهم يا جامعه انتوا مغلبين نفسكم ليه احنا نردم الحفرة دي ..ونحفر واحدة تانية جنب المستشفى

......................................................................................
مرة واحد مسطول قاعد يفكر مع نفسه ويقول "جمبرى فى الطبق؟ لا لا ارنب فى الجردل؟ برضه لا مش دى استكوزا فى البانيو؟ يوووة برضه مش دى، انا هتصل اعرف من الدكتور احسن." راح اتصل بيه وساله "يا دكتور انا عندى ايه؟" قال له "انا قولت لك ميت مرة انت عندك سرطان فى الحوض"
Back to top Go down
https://frindz4ever.forumotion.com

nokat nokat nokat ya gama3a 5osho shofo el nokat :D
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» nokat :D nokat balaaaaash :D
» Nokat 5 gamda.. :D
» Nokat 6 gamda.. :D
» NOKAT MASATEEEEEEEEL
» Nokat 1 gamda.. :D